background decorational logo flower

Administrativ medarbejder til Kvinderådet

Drømmer du om at arbejde i en lille NGO med meget på hjerte? Har du en administrativ baggrund og sans for struktur, økonomistyring og koordinering? Så er du måske Kvinderådets nye administrative medarbejder.

I Kvinderådet får du en central rolle. Både i kommunikationen med vores 48 medlemsorganisationer og politisk valgte forkvinder og bestyrelse – og som den, der har ansvaret for bogføring, løn og økonomistyring af Kvinderådets forskellige nationale og internationale projekter

Stillingen er for dig, der trives med mennesker omkring dig, er serviceminded og struktureret og indstillet på at kontakte og rykke folk, når deadlines skal overholdes og aftaler skal i kalenderen.

Vi forventer, at du:

  • har en uddannelse inden for administration, handel og kontor eller tilsvarende erfaring
  • er fortrolig med at bruge økonomistyrings- og lønprogrammer som fx Economics og Visma Dataløn
  • kan formulere og rette tekster på fejlfrit dansk
  • er erfaren bruger af IT og fortrolig med Office-pakken – især Word og Excel

Dine opgaver:

  • Lave løn, bogføring og økonomistyring
  • Planlægge og koordinere møder og større arrangementer
  • Stå for kontakt til medlemsorganisationer og eksterne samarbejdspartnere og myndigheder
  • Andre administrative opgaver på kontoret.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et lille arbejdsfællesskab på 8 medarbejdere. Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kollegaer, der brænder for arbejdet med ligestilling og kvinders rettigheder. Arbejdsstedet er Niels Hemmingsens Gade 10 i centrum af København.

Kvinderådet arbejder både nationalt og internationalt med at fremme ligestilling og kvinders rettigheder. Kvinderådet er en paraplyorganisation med 48 medlemsorganisationer, der spænder vidt; fra politiske partier og fagforeninger til erhvervskvindenetværk, handicap- og kvindeorganisationer. Kvinderådet er desuden medarrangør af den årlige festival Talk Town.

Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 28 t/ugen. Men der er mulighed for færre og flere timer afhængig af opgaver og din profil. Lønnen er efter gældende overenskomst mellem HK og Staten.

Tiltrædelse den 1. januar 2023 eller snarest muligt derefter.

Ansøgning

Lyder ovenstående som noget for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV (gerne i en samlet pdf) på e-mail kvr@kvinderaad.dk senest d. 23. november. Skriv gerne ‘administrativ medarbejder’ i emnefeltet. Vi forventer at holde samtaler d. 25. november. Vi læser dog ansøgninger løbende og kan indkalde til samtaler løbende.

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at sende en mail til kvr@kvinderaad.dk eller ringe til direktør Lise Johansen på tlf. 25806055.

Bemærk; Mangfoldighed er en vigtig værdi for os. Vi vil i vores organisation og sekretariat gerne afspejle diversiteten i det samfund, vi er en del af – både hvad angår, køn, alder, baggrund og handicap.