background decorational logo flower

Central administrativ medarbejder søges

Drømmer du om at arbejde i en lille NGO med meget på hjerte? Har du en administrativ baggrund, sans for struktur og kan få pengene til at passe? Så er du måske Kvinderådets nye administrative medarbejder.

Som administrativ medarbejder i Kvinderådet bliver du en højst værdsat kollega; Da du er rygraden i vores organisation og gør det muligt for andre og Kvinderådet at lykkes!

Det er dig, der:

* laver løn, bogfører og laver simpel økonomi-opfølgning

* planlægger og koordinerer møder og større arrangementer og holder styr på deadlines

* holder medlems- og adresselister ajour

* strukturer vores arkiv

* indkalder til møder og udsender bilag mv.

* står for kontakt til medlemsorganisationer og eksterne samarbejdspartnere og myndigheder

* besvarelser mails og henvendelser

* bestiller kontorartikler, forplejning, materialer etc.

Afhængig af dine interesser og din profil vil du også kunne indgå i andre opgaver i sekretariatet fx med fundraising, opdatering af hjemmeside, udarbejdelse af nyhedsbreve etc.

Vi forventer, at du:

* har en baggrund inden for administration, handel og kontor eller tilsvarende erfaring

* kan bruge økonomistyrings- og lønprogrammer (fx Economics og Visma Dataløn) eller har lyst til at blive lært op i at bruge dem

* er erfaren bruger af IT og fortrolig med Office-pakken – især Word og Excel

* trives med mennesker omkring dig og er serviceminded

* indstillet på at kontakte og rykke folk, når deadlines skal overholdes og aftaler skal i kalenderen.

Det er desuden en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling. Evt. fra en forening eller interesseorganisation.

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kollegaer, der brænder for arbejdet med ligestilling og kvinders rettigheder. Arbejdsstedet er Niels Hemmingsens Gade 10 i centrum af København. Du bliver en del af et lille arbejdsfællesskab på 8 medarbejdere.

Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 30 t/ugen. Men der er mulighed for færre og flere timer afhængig af opgaver og din profil. Fleksjob er også en mulighed. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst mellem HK og Staten.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt eller senest 1. juni 2023.

Ansøgning

Lyder ovenstående som noget for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV (gerne i en samlet pdf) på e-mail kvr@kvinderaad.dk senest d. 10. april. Bemærk: Vi læser ansøgninger og indkalder til samtaler løbende, så send gerne din ansøgning afsted hurtigt.

Kontakt

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at sende en mail til kvr@kvinderaad.dk eller ringe til direktør Lise Johansen på tlf. 25806055.

Mangfoldighed er en vigtig værdi for os. Vi vil i vores organisation og sekretariat gerne afspejle diversiteten i det samfund, vi er en del af – både hvad angår, køn, alder, baggrund og handicap.

Kvinderådet er en paraplyorganisation for 48 medlemsorganisationer, der spænder vidt; fra politiske partier og fagforeninger til erhvervskvindenetværk, handicap- og kvindeorganisationer. Vi arbejder både nationalt og internationalt med at fremme ligestilling og kvinders rettigheder. Læs mere på www.kvinderaadet.dk